2010. január 5., kedd

175.

Boldogságos Új Esztendőt kívánok mindenkinek, aki az én pici blogomra bukkanna... :)

Asszem eljött az ideje egy újabb bejegyzésnek, egy "pici" szünet után.
Az az igazság, hogy nem voltam az utóbbi két hónapban túlzottan ráhangolódva az irkálásra. Mindegy, most írok, aztán majd meglátjuk, hogy mikor lesz a következő bejegyzés.

Anna oviba jár, bár az év utolsó hónapjában elég gyakran hiányzott, mert betegecske volt. Amúgy én is, most is benne vagyok a náthába, várom, hogy elmúljon. Az ovit nagyon szereti a kisasszony, hálistennek. Most vagyunk túl a két hetes téli szüneten, már nagyon várta, hogy mehessen újból a gyerekek közé. Az oviban szépen viselkedik, nincs vele gond. Szépen játszik, eszik, alszik, szót fogad az óvónéniknek. Aztán itthon kitombolja magát, de szerintem így természetes.

Ovi -> mesesarok - várják a mesét:)

nagy munkában:)
Itthon egyre jobban aktivizálja magát az én drágám. Próbálkozik mindenfélével, egyfolytában segíteni akar nekem, legyen szó felmosásról, mosogatásról, teregetésről, sütésről-főzésről, vagy bármi egyébről. Én hagyom is, nyugodtan próbálkozzon. Annyira lelkes, hogy csuda:)
Itt is épp leveles tésztát nyújt:)
Nagyon szereti azokat a napokat, amiket a nagyszüleivel (anyumékkal) tölthet. Imád náluk lenni, szeret náluk aludni, én pedig nagyon büszke vagyok, hogy ilyen ügyes lánykám van. Ha anyuméknál van, nem kell aggódnom, hogy mi van vele, mert tudom, hogy szépen viselkedik, jókat eszik és alszik. Nincs vele semmi gond.
Anyumékkal:

Munka közben:
Vége a karácsonyi mizériának, most asszem a farsang lesz a következő, amin agyalhatok. Gondolom kell majd valamilyen jelmez az ovis farsangra... dehogymi? Gőzömsincs.
Egyelőre ennyi, majd folytköv valamikor... :)

3 megjegyzés:

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Sziasztok !
Már nagyon vártunk ám Titeket vissza!!!
Nagyon ügyes és okos vagy Anna.Ovi terén és persze az othoni segítkezésekben.Büszke lehet rád anyukád!!!
Cuppantás nektek:Bius és Bogi

Kevin és Félix írta...

Dórianya tényleg nagyon büszke lehetsz Annababára,olyan kis ügyeske a lelkem:)
Jók a képek,örülünk a bejegyzésnek és várjuk a következőt!
Puszika Nektek!

Bianka, Dominika és Bogi anya írta...

Itt a Húsvét, s jön a nyuszi.
Repül hozzátok egy nagy puszi.
Ölelésünk legyen veletek.
Boldog és Áldott Húsvétot kívánok nektek!

Jöhetnétek már blogozni,mert hiányoztok ám!
:)
Puszi:Bius és Bogi